website Verder naar inhoud

Producten zoeken

Veel gestelde vragen

Bezorging

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode. In Nederland hanteren we een levertijd van 2 dagen. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een track & trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen.

Wat zijn de bezorgopties?

Voor pakketbezorging werken we samen met onder andere PostNL en DHL. Je kunt zelf het adres kiezen waar je je bestelling wilt laten bezorgen. Ga voor meer informatie naar de verzendpagina.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

In dat geval leveren we je bestelling af bij het dichtstbijzijnde servicepunt. Hier kun je vervolgens je bestelling ophalen.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

We rekenen een verzendtarief van €9,95 voor bestellingen tot €500. Voor bestellingen van meer dan €500 rekenen we geen verzendkosten.

 

Retourneren

Wat zijn de kosten voor retourzendingen?

In de meeste gevallen kost retourneren met PostNL €6,95 als het minder dan 10kg weegt. Na ontvangst van je retourzending maken we het aankoopbedrag exclusief verzendkosten naar je over. We raden altijd verzekerde verzending aan

Hoe en tot wanneer kan ik terugkeren?

Wettelijk gezien heb je 14 dagen de tijd om je herroepingsrecht uit te oefenen. In dat geval maken we het aankoopbedrag binnen de daaropvolgende 14 dagen aan je over.

Betaalmethodes

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Er zijn verschillende manieren om veilig en gemakkelijk te betalen in de online shop: iDeal, MasterCard, Visa, Maestro, Klarna - achteraf betalen en PayPal,

Annuleren

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Het annuleren van een bestelling, zolang deze nog niet is verzonden, is kosteloos.

Indien Silvercandlesticks reeds een betaling van u heeft ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag aan u terugstorten. Stuur hiervoor zo spoedig mogelijk een bericht met uw ordernummer en de reden van annulering.

Klachten

Ik heb een andere klacht, waar kan ik terecht?

Mocht je klachten hebben over de service, dan kun je ons ook altijd bereiken via het contactformulier, per telefoon of per post met behulp van bovengenoemde gegevens. Ook hier geldt dat we binnen 48 uur op je klacht zullen reageren. Uiterlijk binnen 14 dagen zullen we je klacht behandelen.

Als je niet tevreden bent met onze acties, kun je contact opnemen met de geschillencommissie. Deze kun je bereiken op www.sgc.nl. Hier staat duidelijk vermeld hoe je contact met hen kunt opnemen. Zij zullen je dan verder helpen met je geschil met ons bedrijf.

If you are not satisfied with the complaint handling, or would like to approach an independent party for the dispute, you can submit it to the following 2 bodies:

On the home shopping website for disputes: www.sgc.nl. Or send a letter to: PO Box 90600, 2509 LP in The Hague

You can also submit your complaint to the Dispute Commission via the European ODR Platform; http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zakelijke bestellingen

Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, ontvang ik een factuur?

Natuurlijk is het mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op via info@silvercandlesticks.nl

Kortingscode?